«Дитинство – це ранок життя дитини, а ранок має
бути щасливим»
Життєвий і професійний кодекс педагога
|
Альтруїзм – будемо безкорисливо служити дітям
Бадьорість – це слово допоможе нам робити хороші вчинки
Великодушність – вона у наших серцях і справах
Гумор – допоможе нам завжди й усюди
Дружба – передамо по естафеті це слово дітям
Єдність – тільки разом і тільки вперед
Життєлюбство – донесемо це слово до кожного серця
Завзятість – забезпечити діяльність і успіх
Іронічність – допоможе вийти зі скрутного становища
Краса – допоможе полюбити світ
Ласка – її бракує нам усім
Милосердя – посіємо це слово навколо нас
Ніжність – це слово врятує від поганихвчинків
Оптимізм – ми це слово завжди «носимо» в кишені
Працьовитість – допомагає зрозуміти, що лінь – основа всіх недоліків
Радість – освітлює всім шлях
Совість – нехай це слово не спить, як соня, а
допомагає стати совісним
Тактовність – допомагає налагодити добрі стосунки
Упевненість – вселяє у наші душі віру
Фантазія – допоможе ростити творчих дітей
Хоробрість – нам будувати й жити допомагає
Цілеспрямованість – знаємо мету, значить, досягнемо її
Чесність – чого з молоду наберешся, те і в старості відгукнеться
Шанобливість – учимо поважати себе й інших
Щедрість – знаємо, що скупий платить двічі
Я – не остання буква в алфавіті, а головна, яка
допомагає скласти
Найкрасивіше речення «Я сам»
Планування роботи педагогічний колектив буде здійснювати за
інструктивно-методичними рекомендаціями «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»
- Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», (наук. кер. проекту – Огнев`юк В. О., авт. колектив – Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін.) – нова редакція 2016 року;
- методичними рекомендаціями до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»;
- парціальною освітньою програмою «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);
- парціальною програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (авт.: О.Т.Каплуновська, І.І.Кичата, Ю.М.Палець);
- програмою з правового виховання дітей дошкільного віку «Я -маленька людина»;
- програмою «Дошкільнятам про сталий розвиток», навч.-метод. посіб. для дошкільних навч. закладів (Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун);
- програмою соціальної та фінансової освіти «Афлатот» .
Мета:
Використовуючи різні форми і методи навчання і виховання
з урахуванням індивідуальних
особливостей дітей, своєрідності місцевих і побутових умов, розвивати
уявлення про здоровий спосіб життя, формувати в них безпеку життя, адекватну
поведінку в різних ситуаціях.
Завдання:
◄ Впровадження
моделі здоров’язбережувальних технологій
у навчально-виховному процесі закладу;
◄ Впровадження
у повсякденне життя малят знань про
унікальну цінність здоров’я, формування у
них
здоров’ятворчого світогляду;
◄ Створення
здоров’язбережувального середовища в
дошкільному навчальному закладі;
◄ Створення
моделі виховання і розвитку дітей дошкільного
віку, що будується на партнерській
співпраці колективу
дошкільного навчального закладу з батьками вихованців
через
впровадження здоров’язбережуючих та
здоров'яформуючих технологій.
Немає коментарів:
Дописати коментар